vaknade precis

och det är SKITVÄDER ute!
det regnar och allt är grått, jag som hade tänkt bada och en massa annat, ne nu blir jag sur. Försöker hitta någon som orkar ses, ärligt vem som helst?! orkar inte sitta hemma och se på film som de känns som jag alltid gör. Jag vill ut, hitta på saker, bara göra något galet uknow. Får se vad som händer, bloggar sen puss

jag hatar smilisen * :) * på msn
jag har jättesvårt för att bli kär
jag sover alltid med armen under mig eller kudden
jag brukar tappa min dator
jag gick i cirkus när jag var liten
när jag var liten ville jag bli vegetarian
jag har haft en ganska jobbig uppväxt
ibland glömmer jag bort min ålder
folk säger att jag är blond när jag egentligen är smart
om nån kittlar mig slåss jag, ibland riktigt hårt

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Gå med i veckans blogg och få en länkning på 500-700 garanterade besökare, PUSS :)

2011-06-20 @ 20:54:48
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0