//den tiden kommer aldrig tillbaks

hej, imorse försökte jag sega mig så att jag slapp gå till skolan. Men så blev det inte.
men dagen var väl okej ändå, när skolan var slut orkade jag inte gå hem så stannade kvar ett tag.
sen tog jag bussen till maxi och mötte upp olivia där, längesen ju!
vi gick där ett tag och vi köpte ett par tights, sen gick vi till mc och sen åkte vi hem till mig.
hehe jag gav henne en 'nallebjörn' som jag köpte i london för ett tag sen, hade glömt bort den.
känner att jag börjar få ont i halsen osv, men känns bara bra, få slippa skolan ett tag.
nu ska jag nog sätta på en film och sen gå och lägga mig, pusshej ! ♥

dålig bild men får duga

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0