lägga ner bloggen?



funderar på att sluta blogga helt, eller bara ta en lång bloggpause ?
Iallafall idag vaknade jag och emilia runt 12, sen kollade vi på beck.
Skulle egenligen fölt med henne och hämta hennes katt men blev inte så.
men packade mina saker och åkte till pappa.
Just nu borde jag plugga men har ingen lust, istället sitter jag vid facebook och lyssnar på musik. 
skola imorn, det ogillas starkt, men så är det.
anledningen till att ja kanske lägger ner bloggen är att ja inte vet vad jag ska skriva om längre, och ni är jättedåliga på att kommentera så då tappar man lusten lite också, men ska försöka göra allt 'intresantare'. kommentera om det är något ni tycker jag borde skriva mer om, puss 

Kommentarer
Postat av: rrebeccamariaa

Lägg inte ner bloggen Emma!

Du skriver ju om intressanta saker?

men annars ha typ tips, mode saker och typ vidoblogga eller ngt?

Men synd om du lägger ner bloggen!

Kram

2011-03-14 @ 07:10:54
URL: http://rlinden.blogg.se/
Postat av: kelliiii

skriv om katter

2011-03-14 @ 20:44:08

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0