rubrik

just nu sitter jag vid skype alla är typ helt borta, iallafall idag va ja först med emilia sen drog jag hem och fixa sen åkte in till stan och träffade omer och mede, sen drog mede så vi tog en spårvagn och åkte runt sen drog vi hem till honom istället. typ satt vid datan osv, sen drog vi och träffade damir och sen till stan och träffa massa annat folk. Va där ett tag och jag frös ihjäl. Sen tog jag 5 över 10 bussen hem och aa vet inte vad jag har gjort.

Imorn ska jag först iväg och kolla på rebeccas fotbollsmatch med olivia sen drar jag nog till stan, skriver mera imornkväll kommer inte orka tidigare, sorry för dålig uppdatering men har inte hunnit ♥

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0