5 timmar spotify

kommer fan inte att räcka hela den här månaden, lyssnar typ så mycket på en dag bara ..


Iallafall imorse tog jag bussen sen gick hem till emilia, var tvungen att hämta min skolmapp och fick klättra in genom fönstret, smidigt. Sen gick jag till skolan och vi har mest tränat på redovisningen till imorgon. Efter skolan åkte jag och emilia till haga och träffa omer, vi va ute ett tag träffa macke också sen drog jag och omer hem till han. Va där till 9 ungefär då gick jag och mötte emilia sen träffa vi bairam också. Sen drog alla hem och jag har käkat ska snart göra iordning mig sen ska jag nog sitta vid skype ett litet tag, men sen måste jag sova. ååh nae orkar inte blogga mera pusshej hare bra

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0