dålig uppdate

sara, maja, alice & emma igår

Har inte haft tillgång till dator sen igår eftermiddag så därför har jag inte uppdaterat.
Iallafall igår efter jag hade mött johan, omer och niko så tog vi en buss till åby.
Där mötte vi sara och maja och lite senare emma och alice. sen kom lova och sanna ett litet tag.
Sen gick vi upp till lillsjön, grillade och hade typ korv och marswallows krig haha. Drog hem runt halv 11.
Sen gick jag hem till emilia för skulle sova där, kolla lite film sen somnade vi direkt.
Hela dagen idag blev typ förstörd, orkar inte berätta i detaljer. Annars har helgen varit skitbra.
Nu borde jag börja plugga så att jag inte glömmer de, pusshej ha det bäst

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0