DU MÅSTE VA SJUK, SJUK SJUK SJUK


// tagen förut

Orkade inte dra ut för har varit astrött hela dagen osv, men skönt att va hemma också.
kl är bara 11 men funderar på att gå och lägga mig snart för är dyngtrött, kanske laddar nån film först.
Kommer antaglingen sova ganska länge imorn, men senare kommer olivia och kelly till mig.
De ska sova hos mig men på kvällen drar vi upp till borgen och ska åka karusseller.
De skulle egentligen åkt till norge vet inte varför men de stannar här, bara bra :D

Men nu ska jag leta film och sen fixa iordning, pusshej skriver imorgon nångång, vihöres♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej

ställ gärna en fråga i min frågestund ? :D

http://adiisapristina.blogg.se

kram

2011-05-07 @ 09:44:17

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0