SÖNDAG - 8 maj


// nån bild från förra månaden, har bilder från helgen men de är på olivias kamera

Kom hem för typ en timme sen, först tänkte olivia och jag köpa jordgubbar och sen sätta oss nånstans, men dom va slut överallt kolla i typ 5 affärer, så sen kom omer och sen drog vi ut och träffa damir. Skulle egentligen träffat sebbe också men han kunde inte. Först drog vi upp till mc sen drog vi till folkparken. Imorgon börjar vanlig skola igen, kommer inte orka med ju, och så åker jag till pappa imorn också, vill de inte heller. Men så äre, är skittrött nu så kommer nog lägga mig tidigt idag, men det blir ingentinga att plugga det orkar jag inte. Pusshej och godnatt för kommer inte att blogga något mer idag ♥

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0