VALBORG


var med dom här brudarna + rebecca & emilia

Först på morgonen var rebecca och jag och kollade på vickans fotbollsmatch.
Sen drog vi direkt till stan och gick lite där, sen hem, fixade oss och sen ut igen.
Träffade då ida, emilia, frida och lisa. nathalie och madde kom senare.
Vid 7 var vi på drömnatten, var ganska segt i början men blev roligare mot slutet.
Men vid 10 drog emilia, jag och rebecca och földe ida hem sen åkte vi till borgen
Åkte spacejam sen drog emilia hem sen åkte vi igen med josef och salim.
missade 00.45 bussen hem så vi drog till mc sen sov hos mamma.

Nu har rebecca åkt hem igen, vi gick upp halv 8 sen åkte till åby och hämtade våra saker.
Sen földe jag med henne till bussen som åkte runt 10, sen sov jag när jag kom hem igen.
Nu har jag duschat och väntar på att håret ska torka, får se vad som händer sen.
inte så kul väder så kanske bara ska va hemma, men det märker jag.
hehe skrev lite långt ni kanske inte orka läsa, men ska sluta nu pusshej :D

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0