En lång dag & en bra dag:

förlåt har märkt att jag inte haft tid att blogga för har haft fullt upp.
-Praon var mycket roligare idag men fanns inte så mycket att göra mot slutet. Och mina tårar rann som en idiot när jag skar en hel säck med lökar. 
-Efter det blev jag hämtat och så hämtade vi mamma och åkte till åby och jag fick presenterna och så åt vi tårta. Köper shortsen imorgon istället för blev krångel idag.
-Senare kom Omer till mig, vi kastade tårta på varann, igen. Så båda fick både i ansiktet och i håret haha, älskar verkligen den killen, han är allt. Ganska nyss duschade jag och nu ska jag bara chilla vid datan. Förlåt för lite långt inlägg, men eftersom jag inte bloggat idag, ha det bra nu!

lite av det jag fick

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0