Gårdagen



Rebecca
och jag vaknade tidigt och sen drog oss mot stadium arena för att kolla fotbollscup. Vid 6 drog vi till hagaMc där vi träffa Omer, Macke & Sebbe. Sen drog rebecca hem och jag och omer tog en buss hem til mig vid 8 och han sov här och drog hem för två timmar sen. Orkar inte berätta detaljerat men har varit mycket skratt som vanligt.

Och idag blir det råplugg. Eller alltså, det skulle behövas. För har inte pluggat någonting på 3 veckor och tror jag ska redovisa imrn och lämna in 2 stora arbeten. Imorgon börjar skolan igen, känns väl sådär, med tanke på att man snart ska välja gymnasium också är bara stressande. Får se vad det blir. KRAM


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0