Senaste på Blogresponse!

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

varifrån är dom här shortsen: http://emmadahlstedt.blogg.se/2011/november/shortsen.html#comment ? Grym blogg!

Jag köpte dom av en som från början köpte dom ifrån chicy.se tror jag sidan heter! tack va glad jag blir :D

Vad ska du göra på din födelsedag, och vad önskar du dig?

tar för givet att det är samma hanna som kommenterade under, så läs svaret där :D

Vad ska du göra på din födelsedag, och vad önskar du dig? /Hanna

Jag ska vara hemma med min familj, mamma kommer också. Och så kommer omer också. Tror vi ska äta tårta och lite sånt. Men hatar egentligen att fira min födelsedag haha Vet inte riktigt vad jag önskar mig, tycker sånt är jättesvårt vet inte varför :D

saknar du österviks kollo ? :)

klart som fan, skulle kunna bo där ute haha. Sen saknar jag också alla människor som var där!

är din navel stor eller liten ?

Haha kan man ha en stor och liten navel? Min kanske är typ mellan haha? :D

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer
Postat av: marika

Allt bra? :)

2011-11-16 @ 19:37:27
URL: http://tuffast.webblogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0