Skrivet i augusti, men nu kom den äckliga känslan tillbaks. Hemma själv och blev rädd som fan.


Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Den här känslan är tillbaks igen. Det är så fruktansvärt obehagligt så att jag inte vet vad jag ska göra. Det är någonting som skriker inuti mitt huvud. Någonting som slår mig. Någonting puttar bort mig. Mitt huvud bombas. Tiden går så jävla fort. Mina fingrar, allt jag hör i denna stund, går så oerhört fort. Vad beror det på? just nu hör jag någon skrika rakt in i mina öron, personen skriker och slår på allt den ser. Den är arg på mig. Jag kan inte ta mig ur det här. Jag bara väntar på att det ska försvinna. Förlåt, jag vet inte vad som händer. Det är som att en ilska tar över mig. Eftersom mina fingrar skriver så jävla fort känns det som att det är jag som slår på allt. jag slår på tangenterna, ju snabbare det går ju mer skriker det i mitt huvud. Det känns som att någon kollar på mig. Något tar över mig för en stund. Snälla försvinn nu, bara bort. Jag vill inte mer. Det var faktiskt konstigt, känslan försvann precis.

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0