DAGEN

Omer och jag drog och mötte upp Rebecca i rese vid halv 3. Sen drog vi till mc och käka och sen vidare till stan där rebecca drog hem. Omer och jag skulle träffa sebbe, macke och erik men åkte fel till maxi men mötte dom sen vid willys.
Sen drog vi hem igen och senare drog vi ut och mötte Victor och Andre. Drog till stan käka på mc sen gick vi och köpte godis och va bara ute. I rese mötte vi också mohammed och jag tog 9bussen hem så kom hem precis. Är ganska så seg funderar på om jag ska starta en film och bara chilla. 


Btw: hur många läser mina inlägg? Alltså sånahär med bara massa text, lämna en kommentar, annars e ni lata XOXO

Kommentarer
Postat av: olivia lundmark

JAG LÄSER ALLA DINA INLÄGG OMG xD

2011-11-01 @ 16:32:22
URL: http://aaawesomeshit.blogg.se/
Postat av: qisdvofyqi

Qapuzofaja bivi joq ide ufociz of o owotihe, velirecequ pocupiwi.

Svar: ijesjklfsjksffjk fsjsdjsjdksfjlkf oijfosfjsoefj wefojsf
Emma Dahlstedt

2012-10-16 @ 08:44:31
URL: http://www.ovubixaz.com

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0