GLÖM INTE

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Brukar du fynda på loppis eller auktion?

nae brukar inte gå på sånt haha :D

Hej vad menar du med ny?

vadå ny?

Följde dina föräldrar med dit? O vart låg studion?

ja min pappa följde med mig, studion runt hörnet vid icaströmmen duvet på kungsgatan (:

Var du tvungen att ha föräldrarnas påskrift för att pierca dig ?

ja, men det räcker med att en av föräldrarna skriver på

gjorde det ont att pierca tungan? hahaha :o

nae inte så jätte :D

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.

 


BTW: du som fråga vad jag menar med ny, vad menar du med ny?! :o


Kommentarer
Postat av: - sara [FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN]

lust att få en länkning?

klicka dig in på min blogg och läs c:

2011-10-23 @ 16:15:13
URL: http://sarabackman.blogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0