TILLBAKA IGEN!

kadriye ville att jag skulle uppdatera så gör det nu, BARA FÖR DIN SKULL KADI ♥



en bild från igår, snodde den från fb hehehe

igår var jag med omer, macke, sebbe, jonte, arvid, rasmus och danne. Vi va på mc och sen drog vi ut och var lite överallt. Inne på ica blev en tjej arg på oss och skrek: vem vare? vem vare som skratta?! och det gjorde allt bara ännu roligare. Helt random vare, sen drog dom när vi sa att vi skulle ringa polisen. 
Va hos danne sen när alla skulle dra hem hängde ja me omer hem ett tag. Somnade direkt när jag kom hem sen. Nu har jag tvättat mitt hår och bara chillat framför tvn. Omer kommer hit senare, får se vad vi hittar på :D


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Har du haft en bra helg? :D

2011-10-16 @ 18:52:58
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0