blir stolt om ni orkar läsa haha (;

Glömde berätta om igårkväll men då var iallafall jag och Kadriye på borgsmos fritidsgård och där träffade vi också simon, hamza, jojje, kristian, james och peter. När vi dragit hem satt vi inne på toan och gjorde en sminkvideo haha 'oseriös' och webbade med folk.

Imorse kollade Kadriye och jag på 'The last song' och båda började gråta i filmen HEHEHE.
Senare fixade vi oss och sen kom rebecca och vi pratade lite sen drog vi till spårvagnen och sen mötte vi leyla. Mötte annat folk på vägen också iallafall sen gick jag av vid mig.
Sen träffade jag Omer, Sebbe, Macke och Erik. Vi drog till Mc och va där ganska länge, käkade massssor haha sen cyklade vi runt lite överallt och sen drog jag och Omer hem till mig, och somnade typ.
Han drog för ett tag sen och nu ska jag bara chilla, hare bäst! ♥

En bild & 2 videos från idag:

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0