dåligt bloggande igen


- haha, bild ifrån mars -

Igår somnade jag och omer till och vaknade vid 23.30 så han fick springa till bussen haha naw. Direkt när han hade dragit somnade jag om igen och väcktes vid 3 när rebecca ringde mig. 
----------------------------------------------------------------------------------------
Dagen är inte så planerad tror iallafall att jag ska träffa olivia, och idag är det kulturnatten som mest är för gamlingar haha men hade sjukt kul förra året så vi ska in dit idag igen.

Bloggar senare pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har verkligen fint hår och den header är skit fin plus så har du en bra blogg :D

2011-09-24 @ 18:37:49

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0