Eftersom jag inte har varit hemma förräns nu så har jag inte kunnat blogga. Och här får ni massa bilder för orkar inte skriva om allt vi har gjort, men har haft sjukt roligt iallafall! ♥






fatima och de som hade uppvisning

random gubbe, julia, emely & ruvejda

ruvejda, hennes bror och några till som dansade med gamla tanter haha

ruvejda

omnomnom

Macke, omer & olivia

omer & jag

Jag & olivia


macke som aldrig ville vara med på bild hehe

sergio, olivia & ruvejda

olivia, ruvejda, sergio

Omer, julia & emely                                                                   Omer

MAT <3

Danne, jonas, johannes

Omer och jag som har krig med danne

Olivia, julia, ruvejda, omer

julia, ruvejda, omer, jag, kim, robban, sergio

sergio, robban, kim

olivia & jag

sergio och kim

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0