Godnatt inlägg

Kom hem för mindre än en timma sen. Har varit hos Omer, kom ju till honom runt halv 3 och kom hem nu någon gång vid 12. Först gick vi och köpte kycklingrulle eller vare heter, sen har vi kollat på tv, typ garvat ihjäl oss, sen hade vi ont i magen så då gick vi  och åt haha. Så va där i stort sett hela dagen.

Och nu fick jag låna hans gamla mobil också eftersom jag inte har någon laddare till min Xperia, fast laddade den hemma hos honom hehe. Nu är jag jättetrött igen så ska lägga mig snart. Blir mitt sista inlägg så godnatt!


En till outfit bild från idag + tunnatights under shortsen haha

Kommentarer
Postat av: omer

hehe (:

2011-09-18 @ 01:19:30

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0