SVAR TILL EN KOMMETAR

natalie om @film - älska mig:
hejsan , har du sätt detta klippet på youtube eller?, för vill själv se hela filmen , vet du hur man gör det ? . vad menar du med yt ? vill verkligen se filmen . men hittar inte den , och vll inte se film klipp på youtube. det är ju inte lönt. kram . svara gärna tillbaka !



SVAR: Ja, jag har sett hela filmen på youtube, och om du inte vill se filmen i filmklipp på youtube så vet jag inte, för jag gick in på yt(som betyder youtube) och sökte på filmen del 1 och sen tror jag det automatiskt kommer upp del 2 osv.. Lite jobbigt att se del för del men det är ju värt det eftersom filmen är så bra, annars tror jag man måste köpa filmen för har inte hittat att ladda ner den någonstans. Hoppas du fick svar på dina frågor annars är det bara fråga igen ;)!

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0