HÅKAN HELLSTRÖM ♥

Har somsagt inte haft tid till att blogga förrens nu, tänkte ju mobilblogga men hade inte kvar bloggnummret på mobilen. Har filmat en massa så lägger in lite videos istället från dagarna för orkat inte skriva om allt, kommer bli en hel bok då haha.



Spola till 1.00 så ser ni när alla sprang in till scenen, man ser mig haha



VET NI ELLER?!
när vi satt i kön sa någon:
- våran kompis mötte håkan förut för han åkte kvasten med din son.
Lite senare ser jag håkan gå mitt i gröna lund och håller sin son i handen och fattade inte förrens lite senare att det var på riktigt så jag sprang dit men då hade han gått in dit man inte kunde gå :(



När han sjunger Vid protesfabrikens stängsel & Känn ingen sorg för mig Göteborg.
Sen snöar det konfetti och jag bryr mig inte om jag gråt/skriker när jag sjunger haha vet det låter fult

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0