Ett års dag ♥

Idag firar jag och min fina pojkvän ett år. Ett år har gått så himla
fort. Jag tror och hoppas verkligen att det kommer bli många
dagar, månader och år till. Ord kan inte beskriva hur mycket
jag älskar dig och hur glad jag är att jag har dig vid min sida.
Älskar våra pratstunder om allt mellan himmel och jord. Hur
jag faktiskt kan vara mig själv med dig till 100%. Att även
om vi bråkar så blir vi alltid sams igen. Jag älskar dig och vill
leva med dig resten av mitt liv.
Idag firar jag och min fina pojkvän ett år. Ett år har gått så himla fort. Jag tror och hoppas verkligen att det kommer bli många dagar, månader och år till. Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig och hur glad jag är att jag har dig vid min sida. Älskar våra prat stunder om allt mellan himmel och jord. Hur jag faktiskt kan vara mig själv med dig till 100%. Att även om vi bråkar så blir vi alltid sams igen. Jag vill dela resten av mitt liv med dig. Jag älskar dig mest av allt. ♥

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0