GÖTEBORG & SPONTANT



Blev lite spontant att åka upp till Göteborg också. Åkte med Olivias Familj men där träffade vi också Clara. Har hunnit med en massa grejer: Fikat på mysigaste cafét. Pratat bort tiden. Sett två människor mötas för första gången. Ätit på ett kebabställe som såg ut som i ''grease-filmen''. Pratat med en gubbe som ''Kände HåkanHellström''. Skrattat. Gråtit. Delat tankar. Åkt spårvagn. Åkt buss. Sprungit. Hatat mobilbatteriet. Låtit två snälla främlingar följa oss hem. Gått på Håkans gata. Hört världens finaste sång röst - lyssnade i en timma och skrev fulaste brevet till honom. Provat massa fina kläder. Slösat pengar. Älskat livet. Pratatpratatpratat och skrattatskrattatskrattat. Har haft det skitbra helt enkelt.

- Ikväll var jag med omer och pratade lite, runt 1 tog vi cykeln och han skjutsade mig en bit. Nu ligger jag hemma i min säng som jag saknat och ska starta en film att somna till. Lite onödigt eftersom mina ögon redan är sjukt trötta. Visar er bättre bild på tröjorna en annan gång. Må bra, godnatt. XOXO

Kommentarer
Postat av: Inga

Kjempefine bilder :)

Svar: tack :D
Emma Dahlstedt

2012-08-07 @ 16:09:29
URL: http://mittlivsominga.blogg.no/

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0