Ingen lust alls längre

Hade äntligen fått tillbaka blogglusten och både statistiken och kommentarerna har ökat, vilket är bra men vad jag inte bryr mig om längre. Nu har jag ingen lust alls att blogga. Kanske för att kameran är borta igen, den kanske bär med sig min blogglust? Tror det är så. Iallafall om jag tar en liten paus igen så är jag nog tillbaka snart igen!

Mina bästa. Jag älskar er så jädrans mycket.

ATM:
Ligger i sängenoch är döhungrig. Ska dra upp och käka och fixa med lite grejer. Ikväll ska jag och min finaste gå på bio (The Dark Knight Rises, Batman) kommer bli mysigt. Stannar hos honom inatt också. Ska ge honom extra mycket kramar. Nu ska jag fortsätta lyssna på YMAS och må bättre. Bye
 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0