NU - FILM!

I min ensamhet sitter jag med en marabou i handen och ska nu kolla på den nyaste American Pie (måste bara se den för att jag sett alla de andra). Sen blir det nog krypa ner i sängen och sova.

-
 Allt känns så ensamt, eftersom jag har vant mig i att sova inkrupen i din famn. i din värme. brevid dina andetag och att vakna upp då och då för att nudda vid dina läppar. Sängen känns alldeles för stor. Det känns väldigt ensamt. Ikväll har jag ingen att kyssa godnatt. MEN JAG HAR MIN MARABOU. xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker den är den bästa av alla American pie filmerna! :3

Svar: ja den var bra :D
Emma Dahlstedt

2012-08-02 @ 16:15:17
URL: http://tossan.blogg.se

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0