SOVIT BORT HELA DAGEN

Bjuder på en bild från igår på mig och rebecca.

Lite om gårdagen: rebecca och jag tog en sväng till Åby och sen till stan igen för att fixa oss. Vi mötte upp Emilia & Frida och tog sen 9-tåget till Linköping. Drog till project-x som var helt fail så vi drog där ifrån ganska fort. Mötte upp Omer och en massa mer människor och tillslut hamnade vi på en annan fest. Tillslut var vi tillbaka i Norrköping igen, chillade med folk och satt på donken.

Det blev en jävligt lång dag, jag hade iallafall kul och träffade mycket härligt folk, trots krångel då och då. Mötte faktiskt på några från peace and love också, haha! Kom hem runt 4, somnade 7 och idag har jag sovit ut hela dagen. Är i Åby just nu och ska fortsätta att göra ingenting. (Blev ett lite långt inlägg, men bloggade ju ingenting igår så) Ha det bra, för snart börjar skolan igen! XOXO

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0