ETT FEL NÄRMARE RÄTT ETT SÄTT ATT SE PÅ SAKEN. BRUKAR SVÄLJA DINA LÖGNER MEST FÖR ATT FÅ KÄNNA SMAKEN




Har varken mobilkamera eller kamera för tillfället.

Lite kort om helgen: I fredags sov jag och Alice hos Rebecca. Vi kollade på xfactor och bara chillade. I lördags gick jag och alice först på stan och jag köpte två tröjor (visar er ikväll). Senare mot kvällen drog vi till Omer gjorde i ordning oss och sen drog vi på fest. Blev en jävligt lyckad kväll för min del!

Imorse vaknade jag och älskling vid 1, käkade frukost och sen hämtade pappa mig. Just nu sitter jag och lyssnar på kent och ska snart börja packa för senare åker jag hem till mamma. Helt okej söndag faktiskt! kram

 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0