PACKAR, TYP


Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och funderar över packningen. Har redan packat lite men har gett upp en stund nu. Åker redan 9.00 imorgon fast planet lyfter inte förrens 15.30 ungefär, blir nog en lång dag, fast tror att jag kommer sova för det mesta ändå!

för övrigt - har varken haft tid eller ork för att blogga. I går var vi hos pappas jobbarkompis på ''julfest'' och sen tog jag bussen hem med Omer som sov här. Idag efter skolan träffade jag Olivia en stund och sen var jag med Omer vilket gjorde min dag bättre. Nu ses vi inte på en vecka och det är alltid lika jobbigt.. 

Ska försöka fortsätta med packningen nu. Slänger in ett inlägg innan jag går och lägger mig sen! XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

plutten

2012-12-19 @ 15:10:00

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0