VI KAN LE, MEN BARA I SEKUNDER


Idag har jag gått runt i jeans, stickad tröja, rufsigt elektriskt hår och inte känt mig fin någonstans.

Efter skolan drog jag och Alice till hageby centrum, kollade lite kläder och köpte godis. Åkte till mig en snabbis och käkade nudlar innan vi tog spårvagnen till skolan. Först kollade vi på en fransk film lärarna hade valt och sen kollade vi på skräckfilmen. Den var bra, även fast jag förväntat mig läskigare. Efter att ha stannat kvar en stund med några klasskompisar så åkte jag hem och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik (som vanligt).

Jag är trött och det börjar bli sent, funderar på att starta en film att somna till, får se! Ingen mer bloggning idag iallafall. imorgon ska jag vara med pojkvännen, får se om jag orkar uppdatera då. Kram & godnatt!

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0