12 - 15 saker som ni kanske inte visste om mig

1. Jag har fortfarande samma skostorlek som jag hade i 6:an
2. Jag kan inte ljuga och hatar när andra ljuger.
3. Jag är ingen krävande person.
4. Jag slåss om någon kittlar mig
5. Ibland blir jag arg på mina kläder.

6. Jag skämmer ut mig varje dag, men skäms inte för det.
7. Jag är jätteduktig på att dölja hur jag mår, även framför de närmaste.
8. Jag verkligen älskar musik.
9. När jag är ledsen älskar jag att lyssna på kent i hörlurarna och vara i min egen värld tills jag mår bättre igen.
10. Jag har fräknar. Och en svart prick brevid min pupill.

11. Jag har aldrig förstått vad som är så himla viktigt med skolan.
12. Jag kan bli ledsen inuti när jag ser gamla människor. Men blir jätteglad när jag ser gamla som håller varandra i händerna, som om dom har hållt ihop föralltid. Det tycker jag är fint.
13. Jag tycker att jag är jävligt stark som klarat mig igenom en jobbig period och klarar mig oftast själv.
14. Ibland tror jag att mitt liv ska vara precis som i filmer. (har sett för mycket film heheh)
15. När jag duschar tror jag att jag ska bli mördad precis som en skräckfilm. (har sett för mycket film heheh)



Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0