DET ÄR JU FAKTISKT LOV..

.. så har inte haft tid att blogga och har dessutom inte haft tillgång till dator. Hoppas ni känner som mig och inte sitter inne hela lovet. De senaste dagarna har jag iallafall haft sjukt roligt, kommer en massa bilder i nästa inlägg. Lite kort vad jag har haft för mig sålänge:

söndag: Vaknade med älskling. Träffade Olivia. Kulturhuset. Massa roligt folk. Käka pizza. Gjorde pärlsvampar. Musik. Dog av skratt. Vaknade mitt i natten av att Olivia skrek.

måndag: Vaknade med sommarväder. Tog en spontan tur till Linköping. Gick runt i hela staden för att hitta mat. Köpte en ny tröja. Dog av skratt ännu en gång. Gick hem till min pojkvän och stannade där för natten.

tisdag: Vaknade hos älskling. Skyndade oss att fixa allt fast vi var dödströtta. Jag tog bussen hem.

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0