JAG ALLDELES NYSS


Mår lite sådär just nu men slänger in dagens sista inlägg iallafall. Jag, Olivia & Rebecca var först hemma och chillade innan vi drog till stan och gick runt lite, älskar er otroligt mycket och hoppas att ni vet det. Vid halv 6 drog olivia och jag till DeGeer en tredje gång och sen hämtade pappa mig. Mina busskort har totalt gått upp i rök så kan knappt ta mig någonstans, jättejobbigt ju..

Duschade ganska nyss och om ett tag ska jag krypa ner i sängen. Bloggen kanske ligger nere ett litet tag, fast brukar ändra mig ganska fort. Ha det bra sålänge iallafall, Kram!

Kommentarer
Postat av: rrebeccamaria

Älskar dig också <3

2012-02-08 @ 08:50:30
URL: http://sshootingstar.devote.se

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0