Nytt på Blogresponse - Fortsätt fråga!!

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

kan du beskriva kännslan när man tar hål i tungan ? :)

Just när nålen åker igenom känner man ingenting, eller man känner ju att den åker igenom men det gör inte ont. Det är nog känslorna innan som är värst eftersom att man tror att det ska göra mycket ondare än vad det gör egentligen ;)

Följer du melodifestivalen?

nej (:

gymnasium?

Om du menar vad jag har sökt? Ska fixa det imorgon, håll utkik på bloggen det kommer snart ett inlägg om det! (;

åsikt om anal sex? :P Lite för pervo fråga kanske menar inge illa hare bra fin blogg :D

åsikt? om man vill ha analsex så har man det? :P tack!

Bästa / värsta med kärlek?

Finns både många bra och dåliga saker med kärlek - Men det bästa är väl att man blir så jävla lycklig utav det och det värsta är väl motsattsen, att det kan såra och göra så in i helvetes ont.

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0