5 senaste på Blogresponse!

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

ska du på peaceandlove i sommar? har för mig att du skrev nåt om de ett tag sen. med vem, hur länge, hur ska ni bo o så? berätta gärna litte :D

Jag ska på peace and love i sommar med olivia! Vi ska vara där hela festivalen, alltså i 5 dagar. Min farmor bor i närheten så där är vart vi ska bo :D Förra året var vi ju där fast bara utanför, sjukt mycket folk var det! Är astaggad för vet redan några som kommer dit: kent, skrillex, lars winnerbäck, veronica maggio, wolfmother, hoffmaestro och många fler :D hoppas vi kan rösta dit håkan också! vill du läsa mer om det kan du gör det här --> http://www.peaceandlove.se/

åhh, du & din pojkvän är verkligen superfina ihop! fast de visste ni nog redan... hihi, aja! var redigerar du dina bilder? :)

tack så mycket! :D Jag redigerar mina bilder i photoscape, om man inte orkar ladda ner funkar picnik.com också. Har gjort ett inlägg om det faktiskt det hittar du här; http://emmadahlstedt.blogg.se/2011/december/redigeringsprogram.html#comment

Har du något nyårslöfte?

Nae, inget speciellt. Men borde fixa mina betyg!

Har du och omer haft sex ?

ja :)

Är du aktiv på Facebook?

är inne typ dygnet runt, så antar det :D

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0