Lite nya frågor på blogresponse!

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Hur tror du 2012 blir jämfört med 2011 ?

Tycker inte att en siffra förändrar så mycket, så fortsätter leva vidare bara och hoppas på det bästa!

Om du ska pierca dig var vill du ha den ?

Har redan piercing i både naveln & tungan, vill ta ännu en men vet inte vart :D!

Du är bara så jädrans super super skit snygg tjej det ska du veta Emma + i o med du ser så snäll och bra ut så kommer massa röda hjärtan från mig till dig för jag blir lite kär + att jag älskar dig. Puss på dig du

tack gulligt av dig! :D fast du skriver samma saker till exakt alla tjejer som har blogresponse, så man kan ju börja misstänka lite, bara så du vet!

Hur stor är din töjning? :)

8 mm :D

jag älskar dig //// kadiii

jag älskar dig med!

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0