NÄR ALLA SÄGER NEJ SKA JAG SÄGA JA.

 
Är på tröttpålivet humör för tillfället, den här låten får mig att må bättre. 

♦Har haft tankar på att göra ny blogg, ny facebook - Bara för att jag känner att börja om på nytt och att rensa vänner tar åratal. Får fundera ett tag till och får se hur jag gör.
♦Saknar sommaren 2010 och 2011. Kollot, alla vänner - Den här sommaren suger för tillfället.
♦Jag vill att det ska bli höst så fort som möjligt. Så jag kan färga mitt hår, gå runt i gosiga tröjor, frysa, sitta framför en film och mysa med oboy - Visst det kan man nu också men det är inte samma känsla..
♦Jag saknar min katt, vart fan har den tagit vägen, om den har lämnat mig så dör jag.
♦Jag hoppas verkligen att Håkan-ullevi blir av, ska börja spara pengar oavsett.
♦Jag klagar på att livet suger men är för lat för att göra någonting åt det.

Hejdå.

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0