PACKAR INFÖR VÄRMLAND!

Inatt såg jag och älskling Titanic, för han hade aldrig sett den hihi. När vi somnade sen hade solen redan gått upp igen. Idag var vi på ingelsta och nu sitter jag hemma och lyssnar på Kent och har börjat packa inför värmland, åker ju imorgon! Någon mer som har problem med blogg.se appen? Har försökt flera gånger men den vill inte fungera. Så om jag inte har tillgång till dator kommer jag inte blogga på ett tag igen. 

Och så vill jag bara säga att jag är så jävla glad över att jag har dig. Trots alla de stunder som inte alltid är så bra. Jag vill vara din förevigt och jag kommer föralltid älska dig Omer Manov. ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-07-07 @ 17:15:43
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0