Love doesn't need to be perfect. It just need to be true.

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Under tiden jag inte har bloggat har jag hunnit
gått på bio (Jag och Rebecca såg Prometheus.)
sovit i min pojkväns famn
haft tusentals onödiga tankar och massa tårar på köpet
städat mitt rum (tillochmedrensatlådorochsånt)
möblerat om (Flyttade på håkan också)
kollat bigbrother finalen (tycker det var rätt som vann)
försökte fixa vg i musik men det gick åt helvete (får dock vg i engelska istället!)
längtat och saknat håkan (att köa i timmar för att sen få sjunga sig hes till hans låtar.)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Har haft en ganska dålig dag. Just nu sitter jag hemma hos mamma och har laddat ner säsong 2 av Skins.
Ska hämta något ätbart, bara för att, och sen sitta och glo på den grymma serien.
Bloggen ligger kanske nere ett tag till. Så att ni vet. XOXO Må bra & älska att leva.

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0