NÄR MITT HUMÖR GÅR NER GÖR STATISTIKEN DETSAMMA.

Eftersom jag inte har varit på toppen humör den senaste veckan har jag valt att inte blogga så mycket. För hur kul är det att läsa om hur dålig min dag har varit? Kommer kanske fortsätta såhär ett tag tills jag får lust igen. Slänger in några inlägg lite då och då. Hoppas ni stannar kvar ändå!
-
Idag har varit en lång dag. Slutade kl1 och sen åkte jag till stan och gjorde ett ärende.
Drog hem och pluggade, käkade och vid 7 drog jag hem till Omer.
Nu är jag hemma och ska snart kolla på TopModelSverige och sen gå och lägga mig.
Imorgon ska vi ta spexfoto, hoppas att det blir bra! Ha det bra mina läsare, XOXO


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0