SÖNDAG. SOM ALLA ANDRA SÖNDAGAR.

hej söndag. hej skola imorgon. hejdå höstlov.

Just nu ligger jag i mitt rum hemma hos pappa och lyssnar på radion. Har möblerat om både hos mamma och pappa nu, känns riktigt skönt faktiskt. Har inte uppdaterat er så mycket men gårdagen spenderades iallafall med pojkvännen, kadriye, krille, liam och några fler hemma hos robin. Vi chillade och jag och älskling kom hem runt halv 3 då vi käkade lite och sen somnade på direkten.

Idag har jag bara tagit det lugnt: åkt hem till pappa, fixat rummet, (haft panik över plugget) och snart ska jag upp och duscha. Så som mina söndagar brukar se ut. Höstlovet började sådär men nu mot slutet blev det bättre och jag mår bra. Hoppas ni också har haft ett bra lov. Kram! XOXO

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0