558 dagar. 18 månader. 1,5 år.



Idag firar jag och Omer 1,5 år tillsammans. Kan inte beskriva hur det känns, kommer aldrig kunna beskriva hur mycket han betyder för mig. Det har varit många jobbiga stunder men vi hittar alltid tillbaks till varandra igen, och det är jag jävligt glad för. Jag kan vara mig själv med honom upp till 110% och han känner mig så bra att han nästan kan mig utantill. Jag kommer aldrig hitta någon mer äkta än dig, det är med dig jag vill bli gammal. oavsett hur mycket vi kommer bråka, så står jag ut med allt det där sålänge jag får vara med dig.
Du har mitt hjärta, du är mitt allt. Åh vad jag är kär i dig min underbaraste pojkvän. 
 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0