EN FIN DAG MED POJKVÄNNEN.

Idag efter skolan åkte jag till pojkvännen. Vi bakade choklad/kladdkakmuffins och sen åkte vi till Resturang China och åt kina mat, för tredje gången haha, det har liksom blivit våran standard. Blev riktigt mätta och sen åkte vi hem och tog en lång dusch! At the moment är vi osociala nog och sitter vid varsin dator, men snart ska vi väl krypa ner i sängen tillsammans framför tv;n och äta våra muffins, hihi. Hoppas ni haft en fin dag. xoxo


(jag tror att matteprovet gick ganska bra ändå. Och jag måste bara säga igen att jag älskar min pojkvän så sjukt mycket. och att inatt sover jag på den bästa platsen, i hans armar. )
 
 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0