JAG HAR INGA ORD FÖR ATT VI ANDAS, TÄNKER, KÄNNER SAMMA SAK.


hade högre förväntningar på den här helgen, även fast jag redan lärt mig att man aldrig ska förvänta sig något. Bion igår var iallafall bra, blev dock irriterad på alla som skrek överdrivet och efterblivet. (Det här är ett arginlägg eftersom hela dagen har varit skit och för att jag har varit hatisk hela dagen.) Jag längtar så mycket till dagen då jag träffar jocke berg och kan vara lyckligast i världen. Om 3 dagar ska jag prata med en terapeut och hoppas på att allt kommer kännas bättre efter det men som sagt, ska inte förvänta mig någonting. Hoppas ni mår bra och har haft en roligare söndag än mig. STAY BEAUTIFUL. xoxo.


Kommentarer
Postat av: frida

varför ska du gå till en teraput?? :o

Svar: För att det behövs. Har valt att inte skriva ut mitt privatliv och alla anledningar än, gör det om jag är redo.
Emma Dahlstedt

2012-10-21 @ 20:59:09

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0