Bjuder på lite random frågor och lite gamla bilder.

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - Ja. Jag är kär
Tror du på kärlek? - självklart
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nae inte direkt. Men när man är kär kan man göra riktigt dumma saker, det får man leva med.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - i tusentals bitar
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - antar det, då mitt krossades på samma gång kanske.
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej, men killen jag är kär i är nu min bästavän också.
Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - Ja
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Är redan i ett förhållande
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - en gång fick jag ett brev som det stog /hemlig beundrare, gills det?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, ibland

 

Tio saker

Dag eller natt? - natt

One night stand eller förhållande? - förhållande
Tv eller internet? - man kan ju kolla tv på internet också ju. daaa
Pepsi eller cola? - ÄR DU PEPSI HAR DU KOLA? 
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - romatisk fest????? nejmen, beror på.
Färgfoto eller svartvita? - Beror på hur bilden ser ut
Telefonkontakt eller face to face? - face to face om det är något ''allvarlig'' men kan gilla att prata i telefon också.
Bilddagboken eller facebook? - facebook är ju en drog, men använder inte bilddagboken längre





Nio har du någonsin
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Har aldrig behövt smita ut
Har du nånsin viljat ta livet av dig? - ja
Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja, men om jag fick chansen skulle jag göra om det igen.
Har du hoppat bungy jump? - Nej, men vill göra det
Har du nånsin varit med i en olycka? - aldrig legat på sjukhus
Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej blää
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - bara på låtsas
Har du nånsin gått på bio ensam? - nej
Har du nånsin tyckt att världen suger? - verkligen

 

Tio Känslor
Saknar du någon just nu? - Ja
Är du glad? - jarrå
Är du fundersam? - varje dag
Är du uttråkad? - njaaae, lyssnar på kent, det gör stunden bättre
Är du tysk? - jo men visst
Är du italienare? - jo men visst
Är du finsk? - jo men visst
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej
Gillar du någon just nu? - Jaa?!?!




Om dig
Hur mycket är klockan just nu? - 10:39
Namn? - Emma Eva Maria Dahlstedt , de visste ni inte vaa?
Hur många barn vill du ha? - 747?? kanske två 
Vill du gifta dig? - Ja
Rullar du spaghettin eller skär du den? Jag liksom bara äter den
Har du ätit sushi? - nae
Favoritglass? - BEN&JERRYS KLÅR ALLT
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - vem undrar?
Humör? - 

Fyra Grejor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Inte jagad jagad, men kanske sprungit ifrån
Har du en hund? - nej, men har lärt min katt att sitta, så hon är min låtsashund
Tror du på spöken? - JA
Skulle du vilja vara längre? - Jag är ca 1,58 det räcker väl??
Skulle du vilja dricka dig full nu? - hahaha nej.





Kan
Kan du röra på öronen? - 
Kan du slicka dig på näsan? - nää
Kan du kolla i kors med ögonen? - aa
Kan dina föräldrar lita på dig? - ja och det vet dom
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - inte frivilligt
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Piercade naveln för ca 2 år sen
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ja


Har
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja, jag antar det
Har du syskon? - yesman
Har du någonsin haft sex med någon? - ja
Har dina föräldrar ljugit för dig? - har dom säkert, men av anledningar
Har du varit full den här månaden? - Inte i september, men om slutet av augusti räknas, ja
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - okej jag erkänner
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej, äckliggt
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - nej det tror jag inte
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - näjjä


Vem
Vem älskar du? - Min familj, mina vänner, pojkvännen, (håkanhellström, jocke berg, och andra människor osv....
Vem pratade du senast i telefon med? - Anton
Vem är snällast i världen? - JAG SÅKLART
Vem vill du prata med? - människor som jag umgicks med en tid, men nu har vi ingen kontakt allt, saknar den tiden så himla mycket.
Vem sov du senast med? - Rebecca
Vem vet allt om dig? - Olivia, Emilia, Rebecca, Omer, och några till vet en del om mig
Vem hatar du mest? - nej. jag hatar ingen.
Vem kan berätta allt för dig? - nu fattar jag nada


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0