NÄR DU ÄR TUNN SOM LUFT, SÅ ÄR DU NÄSTAN PERFEKT.


Idag i skolan har vi spelat in film, det var kul. Och så har jag äntligen fått photoshop till min data! Vill lära mig allt nuuuu, har glömt bort det mesta känns det som. Efter skolan var jag med olivia, min fina bästa vän. 

Idag fick jag tillbaka ett engelska test, som bara bevisade att jag verkligen måste orka med skolan nu. Åh börjar redan känna skoltröttheten komma. Vill ju hellre vara hemma med bra musik, ben&jerrys och tumblr - Fast nej, vilken grottmänniska jag skulle bli tillslut. Men jag har helt tappat koncentrationen på vad jag egentligen borde göra, och vad gör man dåååårå? Bloggen ligger nog nere ett längre tag nu. Bye

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0