5

5 saker jag älskar:
- Musik.
- Att resa.
- Festivaler.
- Mina bästa vänner.
- Djur.


5 saker jag avskyr:
- Att kärlek gör ont.
- Känslokalla människor.
- lögner/otrohet
- Att pengar är så viktigt.
- smulor i sängen när man ska sova. :((

 
 

5 roliga saker jag kommer göra vill innan 2013 är slut:
- gå på Håkankonsert.
- ha en bra 17 årsdag.
- åka till Stockholm/Göteborg och shoppa.
- Resa någonstans, vart som helst.
- Avsluta året med världens bästa nyår.

5 länder jag har varit i:
- Bulgarien.
- Spanien.
- Turkiet.
- England.
- Danmark.


5 personer som inspirerar mig:
- Min storebror.
- Random folk på stan.
- Mina vänner.
- Bloggare (?)
- Människor som aldrig ger upp.


5 saker jag är bra på:
- Skratta.
- Ta sönder saker (redan lyckats med en data, kamera & mobil)
- Inte falla för grupptryck.
- Äta.
- Sova.


5 saker jag är dålig på:
- Ta beslut.
- Somna i tid.
- Ha tålamod när det gäller att lära sig något svårt på gitarr/piano.
- Veta vem jag är.
- Släppa taget.

5 saker jag vill göra innan jag dör:
- Hoppa fallskärm.
- Träffa Jocke Berg.
- Gå på en You Me At Six konsert.
- Förändra världen.
- Åka jorden runt.


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0