LIVE. don't just exist

dag två:
kollade på rix fm med Filippa, mötte upp de andra, chillade i staden, kollade på raketerna, sa farväl till Clara som lyckades stuka foten, drog på fest, kom hem klockan fem och på under tiden spräckte jag min mobil. igen.


dag tre:
fredag, mådde jävligt dåligt på förmiddagen, tog oss till stan och gick på marknaden, hittade en mysig plats att bara ta det lugnt på, gick till karusellerna, träffade mer folk och drog till burgerking, därefter drog alla hem.


dag 4:
möttes upp och tog tåget till Linköping, käkade Mcdonalds i en park, såg artister som rmk och medina, mötte upp fler vänner, sist av allt var det det vet du och alla fuckade ur, drog och käkade igen, mötte på batman, skyndade mot tåget som vi hann med i sista sekund, kastade oss i sängen direkt när vi kom hem och däckade.


JAG HAR ALLTSÅ HAFT VÄRLDENS BÄSTA AVSLUT PÅ MITT SOMMARLOV,
OCH NU TAGGAR JAG SKOLAN.


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0