S T O C K H O L M

◊ kort sammanfattat så åkte jag, olivia och alex upp till Stockholm i fredags för att börja köa.
 natten var hemsk och i 5 grader försökte vi hålla oss varma genom att dela sovsäck, det gick åt hell.
 dock stod vi längst fram under konserten med ca 40.000 pers bakom oss så det var fett värt det.
 för tredje gången fick jag hoppa, sjunga, skrika och gråta till världens finaste Jocke.
◊ hoppas på en turné och konserter jag har råd med nu när de ska släppa ännu ett album.

 någonstans under tiden har jag lyckats stuka min handled också, men ingen aning om hur.


Tunnelbanan.
Nummer 34, 35 & 36. vi var nöjda.
Åt skräp för att slippa va hungriga.
Fyra bilder från min instagram. @eemmadahlstedt
På tåget hem.

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0