I WON'T LET YOU CLOSE ENOUGH TO HURT ME


Fredagen spenderades hos Filippa, vi tittade på idol och hade våra speciella samtal som jag saknat en del.
Igår städade jag rummet hela dagen, träffade Emilia en stund och sen åkte jag till Olivia där jag sov inatt.


idag har jag haft festivalabstinens, richardoabstinens och tatuera-mig-abstinens. det är en seg men helt
okej söndag och som vanligt kommer alexandro hit ikväll. (kan det bara hända något stort i mitt liv?) 

- HOPPAS NI HAR DET BRA. - 
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

vad är det för film/serie eller liknande som bilden kommer ifrån? :-)

Svar: skins, en av de sista säsongerna!
Emma Dahlstedt

2013-12-02 @ 19:32:53

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0